Op zaterdag 27 september (burendag) tussen 14.00 en 17.00 nodigen vrijwilligers van Onze Buurttuin jou als bewoner van Hilversum-Noord uit voor een gezellige middag. We doen dit met een leuke workshop en een potluck: een gezamenlijke maaltijd waarbij elke deelnemer eten meebrengt (vaak zelf bereid) en dat deelt met alle andere aanwezige gasten. Van de vele tomaten uit de buurttuin heeft vrijwilliger Viola gazpacho gemaakt. Kom je deze proeven? Er zijn ook workshops om een voorjaarsbloemenmand te maken.

